Když si objednáte technickou, obsahovou a odkazovou optimalizaci prodejního webu – takzvané SEO – pro Ústí nad Labem a okolí, vyvarujte se následujících chyb, aby vaše vyhodnocení investic do SEO nepřišlo vniveč. Připravili jsme čtveřici doporučení, aby vás pokoutné SEO praktiky nevyšly draho, aniž by vám zvýšily internetové objednávky zboží a služeb. Poznejte svá SEO práva.

 

Report o SEO pro Ústí nad Labem

Externí specialista na optimalizaci stránek pro vyhledávače je povinen vás pravidelně informovat o provedených up-gradech. Jeho report by měl obsahovat jasný popis SEO změn, které nastolil ve vašem e-shopu. Nesmí chybět ani podrobný seznam optimalizačních prací, které zahájil mimo vaši internetovou prezentaci například ve formě externích zpětných odkazů. Vyžadujte, ať report zahrnuje i plánované úpravy, abyste je mohli včas konzultovat. Seriózní profesionál na lokální SEO v Ústí nad Labem a potažmo v Ústeckém kraji vám rovněž vysvětlí, jak se osvědčila klíčová slova. Prostřednictvím analýzy vás seznámí se zlepšením pozice vašeho webu na Googlu a Seznamu, kde uvidíte, jak vám díky klíčovým slovům stoupla návštěvnost a míra objednávek. Máte právo být informováni o SEO, za něž platíte.

 

Chtějte konkrétní SEO nejen v Ústí nad Labem

Cílem SEO v Ústí nad Labem a pochopitelně i v jiných městech je zvýšit organickou čili přirozenou návštěvnost vašich prodejních stránek. Pokud vám SEO expert místo ní podsouvá celkovou návštěvnost, je to zavádějící údaj. Další možné pokusy o mlžení poznáte z obecných sdělení typu: “Proběhla vnitřní optimalizace stránek, kontrola indexace a odkazů. Následovalo přidání stránek do sitemapy.” Jenže SEO report není učebnice a vy máte právo na konkrétní popis, co přesně zahrnovala vnitřní optimalizace stránek, co bylo zjištěno při kontrole jakých odkazů a jaké konkrétní změny specialista podnikl pro zvýšení návštěvnosti vašeho e-shopu. Nenechte se ukolébat prázdnými odbornými výrazy.

 

Logické vnitřní odkazy

Během odkazové části optimalizace se provazují vaše stránky smysluplnými vnitřními odkazy. Například článek na vašem blogu, který návštěvníkovi poskytuje užitečné informace o nějakému produktu, je výhodné propojit s e-shopem, kde si zájemce zboží koupí. Takový interní proklik je logický a přínosný pro vyhledávacího robota, pro zákazníka a samozřejmě i pro vás jako obchodníka. Pokud by vám nějaký SEO agent husté vnitřní prolinkování vymlouval, prostě ho vyměňte.

 

PR a externí linkbuilding – SEO Ústí nad Labem 

Kromě vnitřních prokliků buduje specialista na SEO nejen v Ústí nad Labem také zpětné externí odkazy, kterými se dá prokliknout na váš web odněkud z internetu. SEO copywriter obvykle vytvoří jménem vaší firmy takzvaný PR článek – prodáváte-li třeba barvy, může popisovat konkrétní aplikaci odolného laku na dřevěný plot. Jako odborník v něm lidem doporučíte i vhodné štětce a ředidlo. Takovýto PR text se následně publikuje na nějakém zavedeném portále o bydlení a čtenáři se pak díky zpětným odkazům v textu dostanou rovnou do vaší on-line prodejny. PR strategie kombinovaná s linkbuildingem báječně funguje, pokud vychytralý SEO mág nezadá psaní nějakému studentíkovi. Ten pak fofrem namlátí do počítače nicneříkající “blábol”, jehož čtením normální člověk neztrácí čas a upaluje na pivo. Sami vidíte, že čestné PR je, podobně jako logické vnitřní prokliky, užitečné pro všechny. Jakmile se fixluje, doplácíte na to penězi i renomé.

 

Teď už znáte vaše SEO práva při investici do technické, obsahové a odkazové optimalizace prodejních stránek. I když vám specialista doporučí jen lokální SEO pro Ústí nad Labem, princip zůstává stejný. Proto vyhledejte seriozní agenturu, kterou nemusíte hlídat jako policajt. Nechte si zaslat nabídku na SEO služby od více kandidátů klidně z celých Čech, protože internetové práce je možné dělat odkudkoli. Tato Topranker recenze vám například může být inspirací. 

Přejeme vám hodně štěstí na poctivé externisty a rádi vám poradíme, když se ozvete v komentářích.

Michal Crhák

Back to Top